terça-feira, 3 de maio de 2011

Parabens Obama...you are an excellent killer

Depois da raiva que senti ao escuitar tanta hipocresia a sair das nojentas bocas de quem diziam congratular-se por terem assassinado a um ser humano para, isso sim, "fazer deste um mundo mais pacífico"...sem falar de todas as vidas sesgadas em nome da "Paz" nas ocupações imperialistas recentes e históricas dos EEUU...só resta para mim uma imagem, que me produziu fai uns dias, enquanto em Vietname, um nojo equiparável, misturado com um terror interno que nunca antes sentira...o medo ao despreço pola vida humana.
Nesta foto um soldado americano, durante a guerra contra o Vietname, sostém o corpo desmembrado dum soldado vietnamita, como se simplesmente estivesse a soster o corpo dum polo...shame on you USA! shame on you Obama!

4 comentários:

  1. Eu cando vin a noticia quedei alucinando. Para comezar porque o que se producíu foi un asasinato, sexa quen sexa a víctima o feito non deixa de ser atroz. Pero é que aínda por riba, esta persoa non foi xuzgada, é recordemos que todos somos inocentes ata que se demostre o contrario; é dicir que se pasaron polo forro o dereito universal que todos temos a un xuízo xusto e á presunción de inocencia. Pero o máis sangrante é que agora non se vai poder esclarecer que pasou entorno ao 11S, cales son as responsabilidades de Ossama, e mesmo cales son as implicacións de EEUU (pois recordemos que había moitas voces que implicaban ao goberno de Bush coas accións do 11S, como escusa para a invasión Afganistan, Irak...)

    ResponderEliminar
  2. totalmente dacordo Lidia. E segundo passam os dias mais terrível parece. A gente que chega ao “poder” vende a alma e muitas outras cousas polo caminho. Eu penso que o único poder que temos é o de elegir que classe de pessoa imos ser durante o tempo que temos de existência. As decisões que tomamos, nas diferentes etapas polas que passamos, as condições nas que vivemos, vam dando-lhe jeito a quem somos, para bem ou para mal. Somos responsáveis da felicidade que podemos criar à nossa volta, mas tamém da dor...que podamos ou nom viver com isso, pronto, depende de cada uma. Obama, junto com muitas e muitos, especialmente muitos outrxs, nom acredito que possam olhar a sua imagem reflectida num espelho sem vomitar, primeiramente, e sem ter depois saudades pola pessoa que puiderom ter sido.

    ResponderEliminar
  3. O corpo dun polo non é menos, aínda que aos atopemos asasinados todos os días, pendurados nas carnicerías ou fragmentados e disfrazados nos nosos pratos. Hai violencia na imaxe e hai violencia na metáfora.

    ResponderEliminar
  4. o dia que vejas o corpo dum polo e o duma pessoa nesse estado verás a diferença. Na tua reflexom tamém há violência. É uma cadeia, nom é?

    ResponderEliminar